8,19 €
11,19 €
Prekybos marketingas (2002)
Prekybos marketingas (2002)
  • Išparduota
Prekybos marketingas (2002)
Prekybos marketingas (2002)
Perskaityta: 8,19 €
Prekybos marketingas (2002)
Prekybos marketingas (2002)
Perskaityta: 11,19 €
Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai. Knyga skiriama universitetų ir kolegijų studentams…
8.19
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Autorius: Arvydas Pajuodis
  • Leidėjas
  • Metai: 2002
  • Puslapiai: 347
  • ISBN : 9789955501275
  • Formatas: 17 x 24 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Prekybos marketingas (2002) | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

8,19 €
Kaip nauja! AGknygos 93%
11,19 €
Labai gera RobeKnyg 100%

Aprašymas

Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai.

Knyga skiriama universitetų ir kolegijų studentams, studijuojantiems verslo vadybą ir administravimą, prekybos įmonių vadybininkams bei kitiems specialistams ir visiems, besidomintiems teoriniais bei praktiniais prekybos įmonių marketingo klausimais.

  • Kaina: 8,19 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas AGknygos.

Pardavėjo reitingas:  93%

Knygos būklė
Nauja, yra daugiau vnt
  • Kaina: 11,19 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas RobeKnyg.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
Naudota, tvarkinga knyga.

Formatai:

Perskaitytos

8,19 €
Kaip nauja!
AGknygos 93%
11,19 €
Labai gera
RobeKnyg 100%

Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai.

Knyga skiriama universitetų ir kolegijų studentams, studijuojantiems verslo vadybą ir administravimą, prekybos įmonių vadybininkams bei kitiems specialistams ir visiems, besidomintiems teoriniais bei praktiniais prekybos įmonių marketingo klausimais.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%